viernes, 14 de noviembre de 2008

No recordo l'entrada del somni, ni l'idioma.

Erem amb amb "la família", juan, maria, els meus pares, les cosines dek juanito i els seus pares. Resulta que jo havia passat per una mala època amb la Gemma i m'havia liat amb la Juanita (!!!!!). Aquest somni passa mesos després i ella em passa un full escrit i arrugat, però no entenc res del que hi posa així que li demano a la seva mare que m'ho expliqui. Em diu que està embaraçada de mi! Llavors és el caos total, tot molt confús. Només recordo crits, ansietat, gent venint a discutir amb mi i jo que m'esgarrapava els braços i les mans amb filferros i em fèia sang. Llavors recordo un flash d'ella i jo a un cotxe... Caos, filferros, sang. Primer plà del a cara del Pepe (el seu pare). Llavors, és com si tothom s'hagués adonat que jo no sabia que ella anava a abortar i de cop sóc amb els meus pares. Em diuen que a partir d'ara els hauré de pagar si vull que em portin a casa en cotxe (no recordo on passa el somni), com si la caritat paterna s'hagués acabat i ara tot tingués preu.
Recordo molt les esgarrapades als braços i mans.

Llavors sóc amb la meva mare a una mena de palau i dic "ahora entramos en la sala de los reyes". Hi ha tota mena de retrats i quadres, però només recordo un de punt de creu. Era com una sala on hi hauria d'haver els retrats d'una dinastia. Recordo passar per una mena de jardí amb fonts i al final uns bancs amb coixins on crec que hi ha la meva família.

No hay comentarios: